ثبت نام در تالار گفتمان مکس آهنگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ثبت نام در تالار گفتمان مکس آهنگ
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی


قوانین انجمن
کاربر گرامي
قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب
و امکانات سایت

با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين را وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.

قانون شماره 1) در هنگام عضويت از استفاده از نام هاي غير اخلاقي خودداري نماييد
قانون شماره 2) از ايجاد نام هاي كاربري متعدد خودداري نماييد.
قانون شماره 3)در صورتي كه كلمه عبور خود را فراموش كرديد با استفاده از بخش ارسال مجدد كلمه عبور رمز خود را بازيابي نماييد.
قانون شماره 4)در تاپیک ها ، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی ، خوب بود ، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها ميشوند.
قانون شماره 5)توهین ناموسی به مدیر سایت و مدیر تالار بلاک به مدت نا معلوم.
قانون شماره 6)افرادی که بهشون توهین میشه لطف کنن به جای جواب دادن، به مدیران اطلاع بدن تا ما بر خورد کنیم در غیر این صورت هر دو نفر بلاک میشوند.
قانون شماره 7) از زدن تاپیک های س.ی.ا.س.ی ، س.ک.س.ی خود داری کنید ، با زننده ی تاپیک های پ*رن و ماسونی برخورد خواهد شد.
قانون شماره 8)تاپیکی که میزنید توجه داشته باشید که در بخش مربوط به خودش باشه.
قانون شماره 9)در نظر سنجی که واسه اهنگ ها میزنید لطفا گزینه های بی ربط ننویسید.
قانون شماره 10) قبل از زدن تاپیک خود دقت داشته باشین که تاپیکی که میزنین تکراری نباشه.
قانون شماره 11)هرگونه توهین مذهبی (به هر دینی که روی کره خاکی وجود داشته باشه) و توهین نژادی (به هر نژادی که رو کره زمین وجود داشته باشه) باعث اخطار کاربر و اگه دوباره تکرار شد منجر به بلاک شدن شخص خاطی میشه.
قانون شماره 12)تاپیک های فوتبالی (استقلال و پرسپولیس) اگه تبدیل به تاپیک کل کل بشه اون تاپیک به مدت 1 هفته قفل و اگه دوباره تکرار شه اون تاپیک پاک میشه.
قانون شماره 13)استفاده از زبان فینگلیش ممنوعه و همه باید فارسی تایپ کنن،پست ها و تاپیک های فینگلیش پاک میشن.
قانون شماره 14)تبلیغات در سایت ممنوع میباشد،از زدن تاپیک های تبلیغاتی و تبلیغ سایت یا هر چیز دیگه ای در امضای خودتون بپرهیزید.
قانون شماره 15)در بخش "فول آرشیو و گروه های هواداری" حق کپی کردن تاپیک انجمن های دیگر را ندارید و باید آهنگ ها رو خودتون آپلود کنین.
قانون شماره 16)هرگونه مشکل یا سوالی داشتید در تاپیک "طرح نظرات ، سوالات ، پیشنهادات و انتقادات در مورد سایت" مطرح کنید و از زدن تاپیک های دیگر خودداری کنید.
قانون شماره 17)برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید.
قانون شماره 18)بالا آوردن تاپیک های خیلی قدیمی ممنوع است.
قانون شماره 19)در پست ها از فونت بزرگ و رنگ های زننده استفاده نکنید.
قانون شماره 20)قرار دادن پسورد برای فایل های پیوست ممنوع است، تنها پسورد مجاز maxahang.rzb.ir می باشد.
قانون شماره 21)قرار دادن عکس يا نوشته با فونت بزرگ در امضا ممنوع می باشد.
با خواندن اين قوانين شما مسئوليت رفتار و ارسالهاي خود را در سايت به عهده خواهيد گرفت. در صورتي که از قوانين مذکور حمايت نکنيد (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سايت حذف خواهد شد.
با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ